2013/05/19

JokinFresagailua: Perkal bat programatzeko laguntzaaa beharra!!!!!


Epa ea sugerentzian bat dekozuen honetako

Iokin-fresagailuaren Intrukzioen PC-PIC-PC transmisioa bukatu dot,, iada guztiz lotu ditut VB eta PIC eta ondo dijoa  (aurreko sarreran duzue funtzionamendu eskema nagusia)

Orain helburua bmp zuri belz batetik dagokizkion instrukzioak eratzea da, horretarako, eta nola ez, Visual basik erabili dut.

Irudi bat kargatu eta pixel-naka analizatzen duen "for" baten bidez dagokion algoritmo logikoaz instrukzio egokia sortzen duen programa bat ein dot, eta ondo dijoa, hala ere hainbat desabantaila ditu, eta hauek konpontzeko zeuon laguntza edo ideian bat biot!!
Hemen duzue adibide bat visual basic en, exekutagarria, eta sourcekodeak

irudi honek argituko zaitu!



Desabantaila nagusiak


  • -Analisia egiteko denbora gehiegi (20.000 bit, 4 minutu gutxi gora behera) 

  • - Lerroka eta ezkerretik eskumara aztertuko du irudia, beraz inprimagailu baten bezala ezkerretik eskumara eta lerroka bidaliko ditu instrukzioak   


(eta plantxa osoa errekorrituko du beti, nahiz eta ezkerrean goitik beherako lerro bat bakarrik egon!! (hori da desabantailarik txarrena))

irudi honek hobe azalduko!



Adibidez:
Kontuan izanda pixel baltzak 1 balioa eta zuriak 0 balioa dutela

Lerro hau irakurrita:

110000011

lerro hauek "pre"konpilatuko lituzke

 move,z,right,k1,then         Z pintxar
 move,x,right,k2,then        X eskuma 2
 move,z,left,k1,then        Z despintxar 
 move,x,right,k5,then        X eskuma 5
 move,z,right,k1,then         Z pintxar
 move,x,right,k2,then        X eskuma 2
 move,z,left,k1,then Z despintxar 

instrukzio bakoitzak pic ean 6 byte okupatuko ditu eta bufferrak betealdi bakoitzeko 320 bat gorde ditzake
programa bateko instrukzio kopurua irudiaren konplexitasunaren araberakoa izago da.



  • -Aurreko hau esanda bufferraren memoria behin baino geihiago utzitu eta bete beharko da, prosezua motelduz. Egokiena, pikak kanpo memoria bat erabiltzea litzateke baina hori barik funtzionatu dezake, beraz lehenengo beste kontuek konpodukododaz.

Laguntza beharra: 

Irudi monokromo bat  analizatzeko era azkarrago bat beharko nuke, lerroz lerro ioan beharrean, irudian dauden, marrak BAKARRIK antzemateko gai den algoritmo, programa, proposamen, edo fluxu diagrama bat behar dut! aldoztezue lagundu?



ala ondo segiii


4 comentarios:

  1. zertarako egin behar duzu hau?
    josiga

    ResponderEliminar
  2. Egin zer fresadorie?, ba nik gurodalako, karamba!, komo kien pinta un kuadro o eskribe una cancion, "el arte esta implicito en toda kreazion humana", jajaj mi klasika txapa...

    Si te refieres al sistema de analizar una imagen i do it for making the programs for my plotter easily...

    BAINA, bertako kideek Proteusek exporta ditxakeen fitxategi bektorialetan oinarritzea proposatu didate, bmp irudi batean oinarritu beharrean, GERBER fitxategiei gainbegira bat emon diot baine eztot denbora askorik izan... hala ere thats the way guy!

    Egin behar dudana hurrengoa da, isisean zirkuitu oso simple bat egin track bat bakarrik, exportatu eta zer egiten duen ikusi, zein neurritan itten dauen mm Inxh pixel step edo danadalakua eta nire programa horiek ulertzeko egokitu Expresio erregularrak erabiliz...

    ResponderEliminar
  3. Gaizki ulertu nizun.
    Grabetako fresaz, qkam program erabili dezakezu, aresetik exportatzen denean fitxategia fresagailurako, GERBER formatua erabiltzen da.
    zeure kaxa egiteak zail ikusen dut zeren eskalak kontuan izan beharko zenduke, eta gero egokitu fresako dasplazamenduetara.
    josiga

    ResponderEliminar